تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویکی‌لیکس افشا کرد: جاسوسی سیا در انتخابات فرانسه +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویکی‌لیکی دقایقی قبل با انتشار پستی توییتری از جاسوسی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پرده برداشت. جولیان آسانژ که دادستان آمریکا به‌تازگی دستور بازداشت وی را صادر کرده است از اسنادی صحبت کرده که جاسوسی سیا در این انتخابات را نشان می‌دهد. طبق این اسناد سازمان سیا طی حکمی، جاسوسی و هک برنامه‌های رایانه‌ای و اطلاعات نامزدهای انتخاباتی را صادر کرده است.

در پیام توییتری ویکی‌لیکس آمده است "سیا دستور هک اطلاعات لی‌پِن و سایر کاندیداهای ریاست جمهوری فرانسه را صادر کرد."

ویکی‌لیکس افشا کرد: جاسوسی سیا در انتخابات فرانسه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویکی‌لیکس افشا کرد: جاسوسی سیا در انتخابات فرانسه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..