تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی روحانی همکاری می‌کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی فراکسیون امید اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد در راستای اعلام حمایت فراکسیون از آقای روحانی در انتخابات از هر استان یک یا دو نفر از نمایندگان عضو فراکسیون برای همکاری با ستادهای انتخاباتی ایشان انتخاب شوند تا بتوانند در راستای انسجام و همگرایی بیشتر، مشارکت حداکثری و جذب نیروهای جریان اصلاح‌طلبی به شکل منسجم عمل کنند.

او گفت: در جلسه امروز همچنین آقای تابش نایب رییس فراکسیون پیرو جلسات گذشته فراکسیون و ماموریت برخی اعضا برای تهیه گزارش درباره عملکرد کمیته‌های تخصصی هفت‌گانه، درباره فعالیت این کمیته‌ها گزارش داد و راهکارهایی را درخصوص چگونگی فعال‌تر شدن کمیته‌ها مطرح شد.
 

پارسایی در پایان تصریح کرد: بر این اساس قرار است، با طرح این پیشنهادات در هیات رییسه فراکسیون و تصویب در این هیات، تغییراتی در کمیته‌ها ایجاد شود که در راستای وظایف پیش‌بینی شده به تعهدات خود در مقابل مردم عمل کنند.

 

منبع: ایلنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراکسیون امید مجلس با ستادهای انتخاباتی روحانی همکاری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..