تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در سومین روز از بزرگداشت عباس کیارستمی چه می‌گذرد؟

در سومین روز از بزرگداشت عباس کیارستمی چه می‌گذرد؟به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ صمدیان مدیر بخش بزرگداشت عباس کیارستمی و رویداد‌ها و نمایش‌های ویژه جشنواره جهانی فجر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سه روزه عباس کیارستمی از دوم تا چهارم اردیبهشت ساعت 15:30 تا  17:30 در پردیس چارسو برگزار می‌شود، برنامه‌های روز آخر را اعلام کرد.
 
وی گفت: آخرین روز بزرگداشت به آموزش فیلمسازی کیارستمی در داخل و خارج کشور اختصاص دارد که با نمایش فیلم‌هایی از فیلمسازان کوبایی، کلمبیایی و اسپانیایی و همچنین دانشجویان ایرانی کارگاه‌های آموزشی کیارستمی در ایران ادامه پیدا خواهد داشت. در این مراسم مدیران برگزاری کارگاه‌های آموزشی کیارستمی در کشورهای اسپانیایی زبان خانم استپانیا بونت و احمد طاهری حضور خواهند داشت که از ایران نیز نگار اسکندرفر مدیر موسسه کارنامه، برگزار کننده کارگاه‌های آموزش فیلمسازی در ایران حضور پیدا می‌کنند.
 
مدیر بخش بزرگداشت کیارستمی همچین ادامه داد: در بخش دیگری از برنامه‌های روز سوم حضور ژان میشل فرودون منتقد و نویسنده سینمایی فرانسوی در کنار ۶ تن از شاگردان کیارستمی خواهد بود که موفق به ساخت فیلم بلند سینمایی شده‌اند و امکان اکران عمومی پیدا کرده‌اند. هر یک از این فیلمسازان علاوه بر نمایش دقایقی از فیلم‌هایشان، تجارب و دریافت سینمایی خودشان از تاثیر سبک و شیوه کیارستمی را بازگو خواهند کرد.
 
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در سومین روز از بزرگداشت عباس کیارستمی چه می‌گذرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..