تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ رونمایی از کتاب 40 جلدی عباس جدیدی!

کد خبر: ۵۱۸۴۶۳

۶۱  بازدید

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، شب گذشته دونالد ترامپ در حالی‌که به شدت ترسیده بود، دستور داد تمام چراغ‌های کاخ سفید تا صبح روشن باشد! ولی درباره علت ترس و وحشت ترامپ، گفت: «گویا نیمه‌های شب بوده که روح برجام وارد اتاق خواب ترامپ می‌شود و....

 علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، شب گذشته دونالد ترامپ در حالی‌که به شدت ترسیده بود، دستور داد تمام چراغ‌های کاخ سفید تا صبح روشن باشد! ولی درباره علت ترس و وحشت ترامپ، گفت: «گویا نیمه‌های شب بوده که روح برجام وارد اتاق خواب ترامپ می‌شود و به او می‌گوید: داداش میشه بی‌خیال ما بشی؟ هر بلایی سر زنده‌ها میاری بسه، لطفا دست از سر ما ارواح بردار! البته ترامپ با شجاعت تمام روح برجام را تهدید کرد که با شلیک موشک کروز به نقاط حساس و استراتژیکش، او را ادب می‌کند ‌اما متاسفانه روح برجام بعد از شنیدن این تهدید، عصبانی شد و آن روی خودش را به ترامپ نشان داد و رفت!» براساس شنیده‌ها، دونالد ترامپ هر‌گونه بحث و تبادل‌نظر درباره روح برجام را تا اطلاع‌ثانوی ممنوع اعلام کرده و گفته: «روح هم روح‌های قدیم بابا... یه مختصر حجب و حیایی داشتند!».

عباس جدیدی که‌ 40 سال قبل برای حضور در انتخابات شورای شهر تایید صلاحیت نشده بود، پس از 40 سال کنج عزلت نشینی، در جمع خبرنگاران حاضر شد و از کتاب 40 جلدی‌اش با عنوان «چگونه شاخ دو تا بز را جدا کنیم؟» رونمایی کرد. وی درباره این کتاب گفت: «40 سال قبل که بنده این بحث را مطرح کردم، عده‌ای به سادگی از کنار آن عبور کردند در حالی‌که جدا کردن شاخ بز به شیوه صحیح و اصولی، حداقل نیاز به مطالعه این 40 جلد کتاب دارد! البته در این کتاب‌ها، بنده مختصری هم از سوابق و مدال‌هایم، شیوه صحیح دم کردن دمپختک، نحوه درست سیخ کردن کباب کوبیده بدون آنکه کباب روی آتش بریزد و شیوه‌های پاک کردن کله پاچه هم توضیحاتی داده‌ام که متاسفانه هر کاری کردم در فهرست فیپای کتاب جا نشد!» لازم به ذکر است که انجمن نویسندگان و ناشران ایران، در اولین واکنش به این رونمایی کتاب، از مسئولان ملتمسانه در خواست کردند برای انتخابات بعدی شورای شهر، هر طور شده صلاحیت جناب جدیدی را تایید كنند!

سیاوش قمیشی پس از 60 سال خوانندگی، در اقدامی عجیب و باورنکردنی، به جای ترانه‌های غمگین همیشگی، یک ترانه شیش و هشتی خواند که به گفته کارشناسان امر، فقط مناسب مراسم حنابندون، پاتختی و لحظه بیرون آمدن عروس از آرایشگاه و سوار ماشین داماد شدن است! سیاوش قمیشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، دلیل این اتفاق هنری عجیب را این‌گونه عنوان کرد که «خسته شدم بس که دلم، موقع رد صلاحیت بعضی‌ها لرزید... آخه این همه خواننده غمگین خوان، چرا این‌ها فقط آهنگ‌های منو تو کانال‌هاشون میذارن؟ حالا ببینم با وجود این آهنگ شاد، کی جرات داره بعد از رد صلاحیتش، اونو توی کانالش بذاره... آخیش! جیگرم حال اومد!»

براساس آخرین گمانه زنی‌ها احتمالا مناظره‌های این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری با سه ثانیه تاخیر پخش می‌شود! رییس شورای انتخابات صدا‌و‌سیما در گفت‌وگو با خبرنگاران این خبر را اعلام کرد و گفت: «این طوری، نه پخش کاملا زنده داریم و نه پخش کاملا مرده! این یک پخش نیمه جان است که به هر حال بهتر از هیچی است!» ایشان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید: «حالا مگه تو این سه ثانیه اگر کسی هم حرفی بزند، چه کاری از دست شما بر می‌آید؟» گفت: «اختیار دارید... ما الان ده‌ها سال است که بازی‌های فوتبال جام جهانی و باشگاه‌های خارجی و رقابت‌های والیبال خارج از کشور در تابستان را داریم با همین سه ثانیه تاخیر پخش می‌کنیم... شما خودت در این مدت چیزی دیدی تو این بازی‌ها؟» خبرنگار مربوطه‌، کمی پس کله‌اش را خاراند و گفت: «نه!» رییس شورای انتخابات صدا‌وسیما گفت: «همین دیگه... ما در این زمینه سانسورچی‌هایی داریم که تو چشم طرف نگاه کنند، می‌فهمند عکس‌العمل بعدی‌اش چیست ... به نظر شما کسی که زنِ جرارد پیکه را دو ثانیه‌ای بین 70 هزار تماشگر تشخیص می‌دهد و سانسورش می‌کند، از پس چهار تا مناظره بر‌نمی‌آید؟!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ رونمایی از کتاب 40 جلدی عباس جدیدی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..