تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ مــهم‌ترین خــبرهای دنیـــای ســیاست!

کد خبر: ۵۱۸۴۵۳

۳۳۳  بازدید

احمدرضا کاظمی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

عباس جدیدی برای شرکت

در انتخابات شورای شهر رد صلاحیت شد

به گفته شاهدان عینی نزدیک به ساختمان شورا، ایشان در حالی که پیامک رد صلاحیتش را رو به دوربین گرفته بود و برگه آن را هم در دست داشت رو به مردم کرد و گفت:

«همون‌طور که ملاحظه می‌کنید، خدارو شکر من تایید صلاحیت شدم!». وی در پاسخ به این سوال که «آقای جدیدی! اینجا نوشته صلاحیت شما مورد تایید هیات نظارت قرار نگرفته است»، سرش را خاراند و گفت:

«من جدیدی نیستم! هادی ساعی هستم. شکست نور باعث شده افق زاویه بدنم مثه آقای جدیدی دیده بشه!».

پخش زنده مناظره‌های ریاست‌جمهوری

همچنان در هاله ابهام قرار دارد

وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تایید بر جنبه‌های مثبت پخش ضبط‌شده مناظره‌ها گفت: «واسه اینكه جذابیتش حفظ بشه ایشالا از سال‌های دیگه مناظره‌ها رو به سریال 90 قسمتی تبدیل مي‌کنیم! فیلمنامه و سناریوش رو از قبل می‌نویسم، نامزدها میان توش بازی می‌کنن». وی در پاسخ به این سوال که اسم سریالش چیه گفت: «احتمالا، معمای ريیس‌جمهور!»

انتقاد توييتری الیاس نادران

از دولت و وضعیت کشور

الیاس ناداران نماینده سابق مجلس در توییترش نوشت: «مسئولی که از جنگ اقتصادی ترسیده در وضعیت زرد است! امروز واقعیت اقتصادی وضعیت قرمز است. کشور مردی می‌خواهد که وضعیت را سفید کند». کاربران این شبکه‌ اجتماعی ضمن دعوت از ایشان برای کاهش مصرف بیسکويیت‌های سنتی قدیمی «رنگارنگ» با بیسکوییت‌های صنعتی جدید، برای او Reply زدند: «اون‌وقت توی دوره آقای احمدی‌نژاد وضعیت اقتصادی کشور چه رنگی بود دقیقا؟ لابد #شکلاتی بوده اون زمان!». آقای نادران نیز در پاسخی قاطع به این کاربران آن‌ها را Block کرد!

ستادهای انتخاباتی میرسلیم با شعار«راستی‌ودرستی» آغاز به‌کار کردند

جمعی از کارشناسان و فعالان سیاسی اقتصادی با شنیدن این خبر اذعان کردند که واقعا انتخاب یک همچین شعاری از آقای میرسلیم بعید بود.

یکی از کارشناسان در گفت‌وگو با «بی‌قانون» در حالی‌که از شنیدن این خبر مانند سیامک انصاری به دوربین زل زده بود، میزان ناباورانه بودن انتخاب این شعار را این‌گونه توصیف کرد:

«اگه به من می‌گفتن روحانی با شعار «بازگشت به تحریم‌ها» یا «بی‌تدبیری و ناامیدی» وارد عرصه انتخابات شده برام باورپذیرتر بود.

حتی اگه می‌گفتن شعار انتخاباتی آقای قالیباف «دولت پاسخگو» یا «دنیای بی‌گازانبر» شده رو هم می‌تونستم بپذیرم!

ولی انتخاب شعاری که توش کلمله غلط‌انداز، نامانوس، گمراه‌کننده، کژتاب و ابهام برانگیز «راستی» دیده میشه توسط کسی که توی زمان وزارتش در ارشاد اصطلاحاتی مثل «دست رد به سینه زدن» و «روی هم‌رفته» رو از کتاب‌ها حذف و سانسور می‌کردن رو حتی با اسید هم نمیشه هضم کرد! حالا اگه «مستقیمی و درستی» بود باز یه چیزی!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ مــهم‌ترین خــبرهای دنیـــای ســیاست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..