تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رامین رضاییان هواداران پرسپولیس را قال گذاشت +عکس

رامین رضاییان هواداران پرسپولیس را قال گذاشت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ برتر که هنوز تمام نشده قهرمان خود را شناخته است حواشی زیادی را به خود دید. این حواشی برای پرسپولیس که در این مسابقات به عنوان قهرمانی رسیده است کمتر از سایر تیم‌ها نبوده ولی نکته قابل تامل آن است که پرسپولیس با مدیریت خوب خود تلاش کرده تا حاشیه‌سازان را از اردوی خود دور کند.

در این میان رامین رضاییان برای هواداران پرسپولیس نامی ‌آشناتر است. بازیکنی که علی رغم بازی خوب خود در تیم پرسپولیس حواشی زیادی را هم برای سایر بازیکنان به وجود آورد. سرمربی پرسپولیس هم تلاش کرد تا حواشی را کنترل کند اما پس از درگیری فیزیکی بین رضاییان و علیپور در اردوی سرخ‌های پایتخت، برانکو ایوانکوویچ با خط زدن نام رضاییان از جمع سرخ‌پوشان وی را به شدت تنبیه کرد.

رامین رضاییان هواداران پرسپولیس را قال گذاشت +عکس 

با تمام این حواشی پرسپولیس توانست در میان مدیان با اختلاف امتیاز فاحش نسبت به تیم دوم سه هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن قهرمانی را برگزار کند. رضاییان هم که از این قهرمانی مسرور بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این قهرمانی را به هواداران تبریک گفت اما در حرکتی عجیب پس از انتشار پست آن را حذف کرد و پیام تبریکش را از هواداران پس گرفت.

رامین رضاییان هواداران پرسپولیس را قال گذاشت +عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رامین رضاییان هواداران پرسپولیس را قال گذاشت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..