تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دلخراش حمله سگ وحشی به کودک سه ساله+فیلم

لحظه دلخراش حمله سگ وحشی به کودک سه سالهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک پسربچه سه ساله اهل نیویورک که در حال بازی با دوستان خود در نزدیک نزلشان بود به طرز دلخراشی مورد حمله یک سگ از نژاد پیت بول قرار گرفت که این صحنه ناراحت کننده توسط دوربین مدار بسته ضبط شده است.

این کودک که به طور جدی آسیب دیده بود پس از چند روزی که در بیمارستان بستری بود ترخیص شد و به خانه بازگشت.گفتنی است پیت بول سگی فوق العاده خطرناک از نژاد آمریکایی است با که هنگام حمله کردن معمولا به سمت گردن قربانی حمله می کند و سعی در جدا کردن سر از بدن آن دارد که با این اوصاف این پسر بچه بسیار خوش شانس بوده که هنوز زنده است.بهتر است بدانید این سگ به آدمخوار شهرت دارد.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه تردد سگ ها در خیابان های آمریکا یک مساله کاملا عادی به نظر می رسد اما با این وجود حتی نگهبان ها هم مجوز داشتن سگی از این نژاد را ندارند، همچنین به خاطر داشتن دندان های تیز و بُرنده معمولا با پوزه بند آن را باید به خیابان آورد وگرنه ممکن است فاجعه ای مرگبار پیش بیاورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دلخراش حمله سگ وحشی به کودک سه ساله+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..