تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های تبلیغاتی رئیس واحد پرند دانشگاه آزاد و تخلفاتی که در سکوت سازمان مرکزی صورت می‌پذیرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نگاهی گذرا به وضعیت این روزهای دانشگاه آزاد پرند مشتی نمونه خروار حال و روز این روزهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

دانشگاهی که در بدو ورود کیوان صائب سرپرست جدیدش 13 هزار و 700 دانشجو داشت و در حال حاضر تعداد دانشجویانش به 10 هزار و 600 دانشجو کاهش پیدا کرده است و در خطر زیان ده شدن است. این در حالی است که واحدهایی که در سال گذشته دقیقا شرایطی مشابه پرند داشته اند و در حال حاضر با مدیریت اصولی دوبرابر دانشجو جذب کرده‌اند.

صائب در جلسات مدام از تصویب رشته های جدید و رونق دانشگاه دم می‌زند، نکته قابل توجه اینکه در دوران مدیریت وی هیچ رشته جدیدی برای این واحد تصویب نشده است و برعکس رشته ارشد حسابداری که در زمان ریاست قبلی با پیگیری به این واحد آموزشی اضافه شده بود و متقاضی زیادی داشت، به دلیل عدم جذب هیئت علمی متناسب با این رشته از دست رفت!

حال سوالی که مطرح است اینکه به جای اصرار به جذب 6 هیئت علمی برای رشته‌هایی که موجود نیست و موظفیشان در واحدهای دیگر است و در عین حال این واحد آموزشی مجبور به پرداخت حقوق آنهاست، بهتر نبود آقایان منافع دانشگاه را درنظر بگیرند.

به گفته جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد پرند، این روزها این واحد آموزشی درگیر برنامه‌های نمایشی و تبلیغاتی آقای رئیس است، سوال مهم درباره مجوزهایی است که سازمان مرکزی برای این انتخاب‌های پر از اشکال صادر می‌کند و اینکه آیا هیچ کارشناسی در این مورد صورت می‌گیرد یا فقط بر اصل رابطه این مجوزها از سازمان صادر می‌شود؟

انتهای پیام/

http://fna.ir/5612WB اخبار مرتبط دانشگاه آزاد برای حرکت در مسیر اصلی نیازمند تغییرات جدی است96/02/02 - 08:45دانشگاه آزاد رویه مدرک‌گرایی را تغییر دهد/ برخی مدیران باید تعویض شوند96/02/02 - 09:30



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های تبلیغاتی رئیس واحد پرند دانشگاه آزاد و تخلفاتی که در سکوت سازمان مرکزی صورت می‌پذیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..