تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها از امروز/ فرصت 10 روزه بررسی مجدد صلاحیت‌ها/ انتشار اسامی نامزد‌ها 18 اردیبهشت

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان ها روز گذشته از سوی فرمانداری های کشور اعلام شد.

این نتیجه اولیه بوده و داوطلبانی که در این مرحله رد صلاحیت شده اند می توانند از امروز 3 الی 6اردیبهشت ماه به مدت 4 روز مراتب شکایت خود را به هیات نظارت اجرایی و نظارت شهرستان‌ها و همچنین هیات نظارت استانها اعلام کنند.

بر این اساس هیات های نظارت استانها طبق تبصره 3 ماده 50 قانون از تاریخ 7 الی 16 اردیبهشت ماه یعنی به مدت 10 فرصت دارند به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی کنند.

بنابراین نتیجه و اعلام نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده 17 اردیبهشت ماه از طریق فرمانداری ها اعلام می شود.

اسامی نامزدهای نهایی انتخابات شوراهای شهر در مدت 3 روز یعنی از 18 الی 20 اردیبهشت ماه توسط فرمانداری ها منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر از 21 اردبهشت آغاز و به مدت 7 روز یعنی تا 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4E0JO2



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها از امروز/ فرصت 10 روزه بررسی مجدد صلاحیت‌ها/ انتشار اسامی نامزد‌ها 18 اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..