تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری پیشکسوت استقلال به نایب قهرمانی آبی پوشان

به گزارش افکارنیوز،

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دباره دیدار این تیم برابر تراکتورسازی گفت: بازی جذابی را میان دو تیم شاهد نبودیم. استقلال در این بازی یک امتیاز از حریف خود بیشتر داشت و به همین دلیل با احتیاط وارد زمین شد. تراکتورسازی اما با توجه به امتیاز میزبانی دنبال برد بود. بازی دو تیم جنگ میانه میدان بود و دو تیم موقعیت های زیادی به یکدیگر ندادند. با توجه به کادرفنی و بازیکنان دو تیم انتظار بازی بهتری داشتیم اما دیدیم که تنها گل بازی نیز روی یک حادثه به ثمر رسید و دو تیم برنامه خاصی نداشتند که این موضوع به دلیل استرس بالای دو تیم بود. در بازی رفت که مسابقه بی استرس و حواشی جدولی برگزار شد، بازی بهتری را شاهد بودیم.

او در ادامه درباره شانس استقلال برای رسیدن به رتبه دوم لیگ، بیان کرد: هر دو تیم بازی های سختی دارند و می توانند به رتبه دو دست پیدا کنند. با توجه به کاهش احتمالی سهمیه ایران در آسیا، هر دو تیم برای این عنوان تلاش می کنند. البته عقیده دارم اوج گیری استقلال در نیم فصل دوم و نتایج خوب این تیم، کم از قهرمانی ندارد. استقلال از اواسط جدول خود را به رده دوم رساند و نتایج بسیار خوبی کسب کرده که قابل تقدیر است و امیدوارم بتواند فصل را در رده دوم به پایان برساند.

نامجو مطلق در پایان درباره ی دیدار آسیایی استقلال، عنوان کرد: شرایط دیدار آسیایی استقلال با لیگ برتر فرق می کند و نباید باخت در لیگ روی این بازی تاثیر بگذارد. امسال در غرب آسیا تیم ها افت کردند و کیفیت بالایی ندارند و به نظرم استقلال می تواند نتایج خوبی کسب کند. با توجه به ادامه ی مسابقات در فصل آینده لیگ برتر، استقلال این شانس را دارد تا با صعود به مراحل حذفی، فصل آینده با تقویت خود نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری پیشکسوت استقلال به نایب قهرمانی آبی پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..