تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک دفتر باربری در شاد آباد آتش گرفت/ حادثه خسارت جانی نداشت

یک دفتر باربری در شاد آباد آتش گرفت/ حادثه خسارت جانی نداشتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در ساختمان اداری- تجاری شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 62 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 08:18 صبح دیروز به شاد آباد، بازار آهن رهسپار شدند.

به گفته محسن مومنی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در طبقه دوم ساختمانی دو طبقه با کاربری اداری-تجاری، یک واحد 30 مترمربعی که از آن به عنوان دفتر حمل و نقل و باربری استفاده می شد آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت برای ایمن سازی محل حادثه جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با سرعت عمل خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به واحدهای دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک دفتر باربری در شاد آباد آتش گرفت/ حادثه خسارت جانی نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..