تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی منزل مسکونی در نیاوران/ حادثه خسارت مالی سنگینی بر جای گذاشت

آتش سوزی منزل مسکونی در نیاوران/ حادثه خسارت مالی سنگینی بر جای گذاشتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی، آتش نشانان ایستگاه 61، 106 و 6 به همراه گروه امداد و نجات 4 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17:27 روز گذشته خود را به نیاوران، خیابان منظریه رساندند.

رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی 20 واحدی، قسمت اتاق خواب و اتاق پذیرایی یک واحد مسکونی 100 مترمربعی دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی از پنجره های این واحد مسکونی خارج می شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در این مجتمع مسکونی، نیروهای آتش نشانی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به طبقه پنجم رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این معاون منطقه تصریح کرد: در حین عملیات خاموش کردن آتش سوزی همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد راهروها و واحدهای دیگر مجتمع مسکونی شدند و پس از جستجو تعدادی از ساکنان را به محلی امن در خارج از مجتمع مسکونی انتقال دادند.

امیری در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان مجتمع مسکونی آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی منزل مسکونی در نیاوران/ حادثه خسارت مالی سنگینی بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..