تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتار شدن چاه کن در چاه 20 متری/ کارگر جوان به شدت مصدوم شد

گرفتار شدن چاه کن در چاه 20 متری/ کارگر جوان به شدت مصدوم شد

محمد علی مددی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: در قسمت زیر زمین یک ساختمان مسکونی قدیمی، کارگر چاه کن برای بررسی خاک به عمق یک حلقه چاه 20 متری رفته و قادر به خارج شدن نبود.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند و مشغول برپایی کارگاه در دهانه چاه شدند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات بیان کرد: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات مخصوص نجات، خود را به عمق چاه رساندند و در کوتاه ترین زمان ممکن کارگر چاه کن تبعه افغان را از چاه خارج کردند.

مددی در پایان گفت: کارگر جوان که از ناحیه پاها و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتار شدن چاه کن در چاه 20 متری/ کارگر جوان به شدت مصدوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..