تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام اولویتهای جدید حج تمتع ۹۶

به گزارش افکارنیوز،

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای تازه‌ترین نکات برای متقاضیان حج تمتع 966 را مورد اطلاع‌رسانی قرار داد؛ متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت بدین شرح است:

به اطلاع ودیعه‌گذاران تشرف به حج تمتع می رساند؛ از آنجا که با تلاش مسئولان اسکان سازمان حج و زیارت، خوشبختانه ظرفیت مسکن بیشتری متناسب با شأن حجاج جمهوری اسلامی ایران فراهم آمده است، بنابراین کلیه عزیزانی که سند ودیعه‌گذاری آنان تا تاریخ 31 شهریو85است، می‌توانند از صبح روز دوشنبه مورخ چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اولیه برای تشرف به حج تمتع در سال جاری اقدام کنند.

بدیهی است اولویت ثبت‌نام در کاروانها و تشرف به حج تمتع با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت‌نام اولیه در شعب بانک ملی اقدام کرده باشند.

ضمناً به محض تکمیل ظرفیت، فرآیند ثبت‌نام متوقف می‌شود.

گفتنی است، پیش‌تر سازمان حج و زیارت در فراخوان ثبت‌نام اولیه خود برای حج تمتع 96 تاکید کرده بود که دارندگان فیشهای ثبت‌نامی تا تاریخ 31 تیرماه 85 به بانک اعلام شده برای تکمیل مدارک مراجعه کنند.

همچنین حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت چندی قبل تاکید کرد که با تلاش تیم مسکن سازمان حج  مسکن بیشتری برای حجاج فراهم شده و احتمال دارد دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج از 31  تیر سال 85 اندکی جلوتر رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام اولویتهای جدید حج تمتع ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..