تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی در سال 92 چه وعده هایی داد؟

به گزارش افکارنیوز،

ماراتن انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در حالی آغاز شده است که مردم به خوبی وعده‌های انتخاباتی چهار سال پیش را به یاد دارند، از جمله وعده‌هایی که جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم طی سه ماه اول سال 92 در خصوص حل مشکل بیکاری اعلام کردند.

لیست وعده های انتخاباتی جناب آقای حسن روحانی در خصوص حل مشکل بیکاری که در سال 92 اعلام شد، به شرح زیر است:

1) برنامه اقتصادی من حل معضل اشتغال به خصوص برای تحصیل‌کرده‌هاست.

22) اولین قدم در دولت تدبیر و امید بهبود دائمی محیط کسب‌وکار است که در کوتاه‌مدت بسته‌های تشویقی ویژه‌ای را برای حرکت اقتصادی در جامعه در نظر گرفته شده است.

33) من می‌دانم شما از بیکاری رنج ‌می‌برید، دولت شما رونق را به اقتصاد بازمی‌گرداند، دولت شما به مشکل کارگران، اصناف، کارآفرینان توجه دارد، دولت شما می‌داند شما جوانان آزادی می‌خواهید.

4) کشور بزرگ ایران نباید این همه بی‌کار داشته باشد.

5) در طول هشت سال گذشته فقط 500 هزار شغل در کشور ایجاد شده که در شأن ملت ایران نیست.

6) کشور را می‌توان از بیکاری و گرانی نجات داد.

7) ما 3 میلیون و 200 هزار بیکار داریم و اگر تنها 10 میلیون گردشگری وارد کشور شود بیش از 133 میلیارد دلار درآمد ارزی و 4 میلیون اشتغال درست می‌شود، یعنی با یک حرکت صحیح در یک مسئله اقتصادی و اجتماعی می‌توانیم بیکاری را حل کنیم، بیکاری که امروز تنها مشکل اقتصادی نیست بلکه مشکل اجتماعی نیز هست و معضلات فراوانی به همراه دارد.

8) مشکل بیکاری سبب شده است از هر 55 ازدواج یکی به طلاق منجر شود، با رونق اقتصادی و ریشه‌کن کردن بیکاری جلوگیری از این کار امکان‌پذیر است.

99) ما در زمینه مشاغلی که سرمایه زیادی نمی‌خواهد باید فعال شویم. به اعتقاد من یکی از مهم‌ترین وظایف دولت آینده بحث اشتغال است. من در برنامه دولت مهر و امید برنامه جامعی را برای این کار تدوین کرده‌ام و این برنامه در اختیار مردم قرار گرفته است

100) سه راهبرد در بخش اشتغال ذکر شده است و برای هر کدام راه‌حل‌های ریز تدوین‌شده است راه تا ما بتوانیم مشکل بیکاری را در همان سال اول تا حد زیادی تقلیل دهیم.

111) به جوانان می‌گویم من علاقه‌ای ندارم برای پیروزی در انتخابات جشن بگیرم بلکه دوست دارم زمانی که غمی بر چهره کارگر ندیدم جشن بگیرم.

122) من می‌دانم شما از بیکاری رنج ‌می‌برید، دولت شما رونق را به اقتصاد بازمی‌گرداند، دولت شما به مشکل کارگران، اصناف، کارآفرینان توجه دارد، دولت شما می‌داند شما جوانان آزادی می‌خواهید.

13) ما می‌توانیم بیکاری را در مرحله نخست کاهش و در محله‌ی بعد در اندازه عادی بین‌المللی قرار دهیم.

144) نخستین قدم، مهار بیکاری است و در مرحله دوم هم در این کشور به جای نفاق و فاصله، باید فعالیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور بازگردد.

15)با استفاده از سرمایه‌های سرگردان در حوزه تولید، ایجاد اشتغال می شود و تورم را هم کاهش می دهد اما این بحث تنها در این دو مورد خلاصه نمی شود بلکه معضلاتی را که در سایه شیوع بیکاری بروز پیدا می کند، باید کنترل کرد.

16)ایجاد اشتغال پایدار از نیازهای اساسی یک ملت و مردم کشور ما محسوب می شود برهمین اساس تمام تلاش خود را در این راستا به کار می گیریم تا بیکاری و معضلاتی که به دنبال آن به وجود می‏ آید را برطرف کنیم.

17)موضوع اشتغال برمی گردد به رشد تولید. اگر می خواهیم جوانان از بیکاری نجات یابند باید تولید را رشد بدهیم، این کار شدنی است. متأسفانه امروز در بسیاری از بخش های صنعتی و کارخانه ها تنها 20 درصد ظرفیت تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد و این موضوع باعث اخراج بسیاری از کارگران شده است.

18)در حال حاضر حدود سه و نیم میلیون بیکار در کشور داریم و سالانه هم باید 600 هزار شغل جدید در جهت تک رقمی کردند بیکاری ایجاد کنیم مابقی موضوعات را هم می توان از طریق بیمه بیکاری دنبال کرد.

19)من برای مسائل مهم و مورد توجه مردم چون: ١- گرانی، ٢- بیکاری، ٣- مسکن، ٤- یارانه، ٥- مسئله سلامت، راه‌حل‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت دارم.

20) اگر امروز گرانی، بیکاری و فساد اداری وجود دارد، اگر ضربه بر اخلاق و فرهنگ مشاهده می‌شود و روابط با جهان با مشکلات توام است، به این خاطر است که دولت کارآمد و مدیریت درست و تدبیر صحیح در کار انجام نگرفته است.

21)باید خدمات لازم را در اختیار تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار دهیم تا بتوانیم هم معضل بیکاری را حل و معضل تورم را مرتفع کنیم.

22) امروز ما می بینیم که تعداد زیادی در جامعه ما وجود دارد که این بیکاری شاخصه ای برای بی عدالتی است.

23) مساله زنان که بیکاری در بین آنها بسیار زیاد است باید در اولویت قرار گیرد.

24) 867 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی بیکار وجود دارند و استان خوزستان، ایلام و گیلان جزو استان‌هایی هستند که نرخ رشد بیکاری بالایی دارند و باید برای حل مشکلات آنها راه‌حلی جستجو کرد چون انقلاب و امام برای آمدن عزت به این سرزمین بود و امروز شاهد عزتی نیستیم که مورد توقع این مردم بوده است.

25)بیکاری، گرانی، آشفتگی، ناامیدی، نسبت به فردای نامشخص نسل جوان، به کمک شما غیورمردان قابل حل است و من به دنبال بازگشت ثبات و آرامش به کشور هستم که این کار با تدبیر و برنامه و امید امکان‌پذیر است.

26) ما نیاز داریم جوانان ما از بیکاری نجات پیدا کنند و شغل شایسته با مزد بایسته داشته باشند.

27) با توجه به مشکلات عدیده ای که در حوزه بیکاری و کمبود اشتغال دیده می شود، در دولت آینده تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا پتانسیل های این استان را به کار گیریم تا کردستان را نیز همانند دیگر استان های کشور استانی توسعه یافته ببینیم.

28) ‌اگر صنعت گردشگری در کردستان احیا شود مساله بیکاری به طور کامل حل خواهد شد.

29) اگر فقط یک مرکز برای سوختگیری کشتی ها در دریای عمان ایجاد شود بخش مهمی از اشتغال و بیکاری استان را حل خواهد کرد.

30) 24 خرداد اعلام می کنیم که رای ما ضد بیکاری و گرانی است و به آنهایی که گرانی و بیکاری را به ملت ایران تحمیل کرده اند رای نمی دهیم.

31) در این سرزمین فقط صنعت توریسم می‌تواند معضل بیکاری را ریشه‌کن کند.

32) کلید من شما جوانان عزیز، حمایت 75میلیون ایرانی و برنامه تدبیر نخبگان کشور است. ما استحقاق این همه رنج گرانی، بیکاری و توهین در عرصه بین‌المللی را نداریم.

33) ما از گرانی، بیکاری، رنج‌ بیماران، معضلات کارگران، مشکلات دانشجویان و حقوق تضییع شده زنان و دختران ناراحتیم و می‌خواهیم دولتی تشکیل دهیم که در آن عدالت، آزادی و عزت ایران تضمین شود.

34) اگر برای حل مشکل بیکاری اقدام فوری نشود، این مشکل در سال‌های آینده بیشتر خواهد شد.

35)همه در ارتباط با وضعیت تورم، بیکاری و وضعیت اقتصادی اطلاع دارند و نیازی به آمار ندارد. هر کس می‌تواند در ارتباط با این موضوع به وضعیت خانه و خانواده خود رجوع کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی در سال 92 چه وعده هایی داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..