تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از بزرگ ترین دماغ دیده شده تا بزرگ ترین دهان دنیا

رکوردهای گینس؛

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این خبر برخی از جالب ترین رکورهای ثبت شده در گینس را برایتان جمع آوری کرده ایم: 
آرزوی 10 ساله آبشیک چوبی پسر هندی سرانجام نتیجه داد و او توانست در 18 سالگی رکورد جالبی را در کشیدن ماشین از آن خود کند. او به تنهایی و با استفاده از طناب و استخوان های محکم شانه اش در عرض 48 ثانیه، خودوریی به وزن 1070 کیلوگرم را 5 متر روی زمین کشید. حالا اهالی شهر مرکزی او را با نام تیغه فولادی صدا می زنند.
گینتس5

گینتس5

گینتس5

دو برادر ویتنامی با حفظ تعادل خود در حالی که یکی از آن ها روی سر دیگری قرار گرفت توانستند 90 پله کلیسای بزرگ سنت مری اسپانیا را براحتی بالا رفته و رکورد جدیدی را در گینتس به ثبت برسانند. رکورد قبلی در سال 2014 توسط یک خواهر و برادر ثبت شده بود و شامل تنها 25 پله می شد. 

گفتنی است؛ دو برادر 15 سال است که به این تمرین مشغولند.گینتس5

گینتس5

سال 2015 برند دن از آلمان رکورد عجیب باز ترین دهان دنیا را از آن خود کرد. او توانست دهانش را 8 سانتی متر و 8 میلی متر باز نگه دارد، رکوردی که تنها 4.4 میلی متر با رکورد گذشته برند جی جی فاصله داشت. گینتس5

گینتس5

گینتس5

رکورد رساندن پا به سر در نپال توسط پوسکار از کشور نپال زده شد. در این رکورد مرد جوان توانست در مدت یک دقیقه 134 بار بطور مداوم بوسیله پاهای خود به سرش ضربه بزند. انگیزه پوسکار از این کار کمک به اهالی منطقه روستایی محل زندگیش بوده است. وی می گوید: این رویا برای من دور از دسترس بود اما با 8 ماه تمرین مداوم توانستم ثابت کنم که هیچ چیز دور از دسترس نیست. با این کار توانستم به مردم  محل زندگیم کمک خوبی کنم. 

گفتنی است؛رکورد قبلی این ورزش سال 2013 در کالیفرنیا توسط جوئل با 127 ضربه ثبت شده بود. 
گینتس5

گینتس5
گینتس5

 بر خلاف خانم ها که بزرگی بینی برایشان معمولا دردسر ساز می شود، بینی بزرگ این آقا برایش شانس بزرگی بود. سایز بینی محمد از ترکیه با اندازه 8.8 سانتی متر به عنوان بزرگیترین بینی دنیا در کتاب گینتس به ثبت رسید.  گینتس5

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از بزرگ ترین دماغ دیده شده تا بزرگ ترین دهان دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..