تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رودخانه‌ای که به سرقت رفت+فیلم

رودخانه‌ای که به سرقت رفتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پدیده به نام سرقت رودخانه وجود دارد که تقریبا هر صد هزار سال یک بار رخ می دهد،از این اصطلاح زمانی استفاده می شود که جریان یک رودخانه جذب رودخانه ای دیگر شود که اصطلاحا می گویند رودخانه دزدیده شده است.طبق گزارشات رودخانه Slims River در کشور کانادا که حدود 300 تا 350 سال از یخچال های طبیعی Kaskawulsh Glacier سرچشمه می گرفت تنها در مدت زمان 4 روز ناپدید گشته که این پدیده حسابی دانشمندان را در حیرت فروبرده است.

اگر دقیق بخواهیم به این مساله نگاه کنیم بر اساس گفته های محققان  با افزايش سرعت ذوب شدن یخچال Kaskawulsh Glacier به علت گرمايش جهاني درسال‌هاي اخير،یک راه ‌آبي تازه در حاشيه رود Slims River به سوي رودخانه كاسكاولش ايجاد شده است به عبارتی ساده تر آب رودخانه به جاي آنكه به درياي برينگ ریخته شود،‌ به جنوب شرق تغییر جهت داده و به آرامی به سمت اقيانوص آرام مي‌ رود.گفتنی است پهنای این رودخانه  480 متر بوده و خشک شدن آن دائمی است.

رودخانه‌ای که به سرقت رفت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رودخانه‌ای که به سرقت رفت+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..