تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچلوتی: مقابل دورتموند باید بهتر بازی کنیم

کد خبر: ۵۱۸۲۰۸

۱۱۷۷  بازدید

بایرن مونیخ در هفته سی ام بوندس لیگا از کسب پیروزی باز ماند.

وبسایت نود: بایرن مونیخ در هفته سی ام بوندس لیگا از کسب پیروزی باز ماند.

بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا موفق به شکست دادن ماینس نشد و با گل تیاگو آلکانتارا، تیم آنچلوتی از شکست گریخت. بایرن مونیخ با این تساوی کسب قهرمانی اش را به هفته های پایانی موکول کرد. 

آنچلوتی در کنفرانس خبری پایان بازی مقابل ماینس گفت:

بازی برای ما دشوار بود و بازی خوبی را پشت سر نگذاشتیم اما در کل انتظارات بیشتری داشتیم. در نیمه اول زیاد جمع جور و محکم نبودیم. در نیمه دوم کمی بهتر بازی کردیم و موفق شدیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. ما امروز خوب بازی نکردیم اما مطمئن هستم روز چهارشنبه مقابل دورتموند بازی بهتری را انجام می دهیم.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ همچنین درباره وضعیت داوید آلابا که در نیمه اول مصدوم شد گفت:

به نظر می رسد او در زانو چپ مشکلی دارد. هنوز وضعیت او برای بازی روز چهارشنبه مشخص نیست و باید منتظر بمانیم.

اسکای مدعی شده که وضعیت آلابا به گونه ای است که او به احتمال فراوان بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند را از دست می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچلوتی: مقابل دورتموند باید بهتر بازی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..