تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز نارضایتی ترامپ از برجام

به گزارش افکارنیوز،

 مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید دونالد ترامپ نارضایتی خود از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را کتمان نکرده است.

وی در اظهاراتی در استرالیا روز شنبه که شبکه خبری سی‌ان‌ان آن را پوشش داده از لفظ «این به اصطلاح توافق هسته‌ای» برای برجام استفاده کرد.

پنس گفت که دونالد ترامپ، علی‌رغم انتقادهای مکرر از توافق پناه‌جویان آمریکا با استرالیا که در روزهای پایانی دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به امضا رسید، به آن پایبند خواهد بود.

وی درباره این توافق گفت: «بگذارید به صراحت بگویم که ما به این توافق پایبند خواهیم ماند ولی این به معنی آن نیست که ما آن را تأیید می‌کنیم. به صراحت بگویم، رئیس‌جمهور هنگام بررسی دولت گذشته هرگز ابایی از ابراز نارضایتی از سایر توافق‌های بین‌المللی به خصوص این به اصطلاح توافق هسته‌ای با ایران نداشته است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز نارضایتی ترامپ از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..