تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبردار سایبری در دام پلیس فتا

کلاهبردار سایبری در دام پلیس فتابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسنوند در این‌باره گفت: چندی پیش شخصی با  در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه نموده و بیان داشت که در سایت‌های فروش کالا به دنبال خرید گوشی بودم که مورد کلاهبرداری قرار گرفتم.
 
وی افزود‌: پس از اخذ پرونده و انجام اقدامات لازم در این زمینه محرز شد شخصی با درج آگهی فروش گوشی خود با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی آن اقدام به تطمیع و کلاهبرداری قربانیان نموده است .
 
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده  شخصی که اقدام به انجام این عمل نموده‌ بود شناسایی و با حکم  مقام قضایی به این پلیس احضار گردید.
 
سرهنگ حسنوند گفت: پس از آن فرد خاطی به این پلیس فراخوانده شد‌ و در بازجویی‌های صورت گرفته توسط افسران این پلیس به بزه انتصابی اعتراف نموده و بیان داشت، پس از درج آگهی فروش گوشی ‌شاکی با من تماس گرفت و عنوان نمود مایل به خریداری  گوشی می‌باشد، از این‌رو در محل مناسبی یکدیگر‌ را ملاقات کردیم و در مورد فروش گوشی صحبت نمودیم، با توجه به میل و رغبت فراوانی که برای خرید گوشی در شاکی ملاحظه نمودم از وی خواستم مبلغی به حسابم واریز کند و اندکی  بعد از واریز وجه گوشی خود را خاموش کردم .
 
رئیس پلیس فتا استان خوزستان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مقام قضایی گفت: در فضای مجازی و همچنین سایت‌هایی که اقدام به خرید و فروش انواع  کالا به صورت  دست دوم می‌نمایند می‌بایست از صحت و سقم وجود چنین کالایی مطمئن شد و سپس  اقدام به خرید نمود.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبردار سایبری در دام پلیس فتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..