تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید ابتکار بر لزوم بازنگری جدی الگوی مصرف

به گزارش افکارنیوز، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در نشست زمین پاک  که امروز( شنبه ) برگزار شد اظهار داشت: امروزه الگوی مصرف جهانی بوده و جامعه ما نیز در ابعاد مختلف درگیر آن است.   ابتکار در ادامه افزود: مصرف آب، انرژی ،غذا و دیگر مصارف به لحاظ پایداری سرزمین و توجه به حقوق نسل های آینده از الگوی صحیحی پیروی نمی کند و نیازمند بازنگری جدی است و روز زمین پاک فرصتی برای مرور وضعیت موجود و مسیر پیش رو است‌.
  رئیس محیط زیست تصریح کرد:  روز زمین پاک در ایران از سال های گذشته بر محور مدیریت مصرف، کاهش و بازیافت پسماند و زباله و پاکسازی آن از طبیعت متمرکز شده و البته در این زمینه، کشورمان صاحب قانون مدیریت پسماند است که در سال 1383 به تصویب رسید و شامل آیین نامه ها و دستور العمل های اجرایی است.   ابتکار در ادامه گفت: در دولت یازدهم این قانون به عنوان یک اولویت در مدیریت شهری و مناطق روستایی در دستور کار قرار گرفت. به طوری که ضمن بازنگری آن تسهیلات و حمایت‌های مختلفی در فعالیت های مرتبط با مدیریت پسماندها انجام شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید ابتکار بر لزوم بازنگری جدی الگوی مصرف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..