تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«موشه یعالون» خواستار استعفای «نتانیاهو» شد

کد خبر: ۵۱۸۲۱۹

۳۹۷  بازدید

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نخست‌وزیر و وزیر جنگ فعلی این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

خبرگزاری ایسنا: موشه یعالون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ فعلی این رژیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یعالون خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو از سمت خود شد.

وی در رابطه با بازجویی‌های به عمل آمده از نتانیاهو به اتهام فساد مالی خاطرنشان کرد: اگر این بازجویی‌ها از یک نخست‌وزیر خارجی به عمل می‌آمد، آن نخست‌وزیر بلادرنگ استعفا می‌داد.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به تهدیدات اخیر نتانیاهو و لیبرمن علیه رهبران مقاومت فلسطین، خواستار عدم مداخله اسرائیل در امور داخلی سوریه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««موشه یعالون» خواستار استعفای «نتانیاهو» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..