تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوس شدن ۴ کارگر در پی ریزش آوار ساختمان

به گزارش افکارنیوز،

ساعت 14:30 سی و یکم فروردین سال جاری ریزش آوار ساختمانی در خیابان 17 شهریور، خیابان درخشان به سامانه 125 اعلام شد که به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 3 و گروه امداد و نجات شماره 9 و یک را به محل حادثه اعزام کرد. 

عباس زاده؛ افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران که از لحظات اولیه فرماندهی نیروها را برعهده داشت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی بود که برای احداث بنای جدید در این مکان، عده ای از کارگران سرگرم تخریب آن بودند.

وی درباره چگونگی وقوع این حادثه تصریح کرد: با توجه به رعایت نکردن موازین ایمنی و نیز عدم به‌کارگیری استانداردهای تخریب از سوی این کارگران، ناگهان دیوارها و سقف این ساختمان به یک‌باره فروریخت و چهار کارگر در میان آوار این ساختمان گرفتار شدند. 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل حادثه ، هر چهار کارگر را از محل آوار خارج کرده و برای انجام درمانهای لازم تحویل امدادگران اورژانس دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوس شدن ۴ کارگر در پی ریزش آوار ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..