تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت ویژه گروه راستان برای بانوان

فرهنگ > موسیقی - اولین کنسرت گروه موسیقی راستان در سال جاری، دوشنبه چهارم اردبیهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه راستان در اولین کنسرت خود در سال 96 در نظر دارد قطعاتی را در قالب آواز اصفهان، دشتی و دستگاه ماهور را ویژه بانوان اجرا کند.

گروه راستان در سال 1383 توسط آزاده امیری تاسیس شد. هدف از تشکیل این گروه بهره گیری از توانایی‌های بالقوه بانوان در حوزه موسیقی و همچنین اجرای قطعاتی از موسیقی معاصر برای بانوان است.

اعضای گروه عبارتند از آزاده امیری نوازنده تار و سرپرست گروه، پونه پارسا خواننده، مریم ملا نوازنده تنبک، ملودی پازوکی نوازنده پیانو، صبا رمضان نوازنده سازهای کوبه‌ای، آذین یوسفیان نوازنده کمانچه، لیلا ظهیرالدینی نوازنده عود.

کنسرت موسیقی راستان ویژه بانوان دوشنبه چهارم اردیبهشت ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت ویژه گروه راستان برای بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..