تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش قدرت روسیه

کد خبر: ۵۱۸۱۷۸

۲۲۰۸  بازدید

روسیه قصد دارد به مناسب سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم رژه سراسری با شکوهی را برگزار کند.

خبرگزاری فارس: روسیه قصد دارد به نشانه  پیروزی در دوره  جنگ جهانی دوم رژه با شکوهی را با حضور نود هزار نیروی نظامی برگزار کند.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» وزارت دفاع روسیه نقشه برگزاری این رژه « Map-2017 » که به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد پیروزی در جنگ کبیر میهنی برگزار می‌شود را در وبگاهش در دسترس عموم گذاشته است.

آنطور که وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرده، قرار است علاوه بر مسکو پایتخت این کشور ،مراسمی در 28 شهر دیگر روسیه برگزار شود.

بر این اساس، قرار است در مجموع 90 هزار نیروی نظامی  در سراسر کشور در این مراسم شرکت کنند که بزرگترین  آن‌ها در میدان سرخ مسکو  با حضور ده هزار نفر، 118 خودروی رزمی و 72 بالگرد و هواپیما که بر فراز میدان سرخ به اشکال مختلف حاضر می‌شوند، صورت گیرد.

جنگ کبیر میهنی در روسیه و جمهوری‌های سابق شوروی برای توصیف دوره بین 22 ژوئن 1941 تا 9 مه 1945 در بسیاری از جبهه‌های شرقی نبرد جنگ جهانی دوم بین اتحاد شوروی سابق و رایش آلمان و متحدانش به کار می‌رود.

 این عنوان پس از سخنرانی رادیویی «جوزف استالین» رهبر وقت شوروی خطاب به ملت اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی در تاریخ 3 ژوئیه 1941مرسوم گردید.

در تمامی منابع رسمی شوروی سابق و همچنین منابع فدراسیون روسیه از این عنوان بجای جنگ جهانی دوم استفاده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش قدرت روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..