تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی آقای گل آسیا می شود؟

ساعت 24- مهدی طارمی می تواند با گلزنی برابر الهلال خودش را به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا برساند.

مهدی طارمی که در لیگ برتر ایران با 16 گل به همراه ساسان انصاری در صدر جدول گلزنان قرار دارد فرصت آن را دارد تا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز به این مهم دست پیدا کند. در لیگ قهرمانان آسیا و پس از 4 بازی برگزار شده 3 بازیکن 4 گله قرار دارند و مهدی طارمی با 3 گل پشت سر این بازیکن قرار دارد.


در این جدول عمر السوماه از تیم الاهلی عربستان، ماخته دیوپ از الاهلی امارات و جوناتان از سوون بلووینگز با 4 گل بیشترین گل را در ACL2017 به ثمر رسانده اند و پشت سر آنها مهدی طارمی و بازیکنان نام آشنایی مانند هالک، رامیرز، عمر عبدالرحمان، رودریگو تاباتا و یوسف العربی با 3 گل زده حضور دارند.

همچنین کارلوس ادواردو مهاجم خطرناک الهلال نیز در لیست 3 گله ها حضور دارد و جدال او با مهدی طارمی در دیدار روز دو شنبه ی دو تیم حساس و تماشایی خواهد بود. گفتنی است آلویز نانگ، جری بنگستون، مرتضی تبریزی و کاوه رضایی دیگر بازیکنان تیم های ایرانی جدول آقای گل های لیگ قهرمانان با 2 گل می باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی آقای گل آسیا می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..