تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google Keep؛ یادداشت برداری با گوگل کیپ

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Google Keep برنامه رسمی شرکت گوگل برای یادداشت برداری است. شما می توانید با این نرم افزار یادداشت هایی را ایجاد کنید و از آنجایی که این برنامه با گوگل همگام سازی می شود، می توانید از طریق مرورگر کامپیوتر و با مراجعه به سایت Google Keep به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های صوتی ایجاد کنید.Google Keep ویژگی های نرم افزار Google Keep :
نگه داشتن مسیر افکار خود از طریق یادداشت ها، لیست ها و عکس ها اضافه کردن یادآوری ها به نکات مهم و به یاد داشتن از طریق Google Now داشتن یادداشت های صوتی بایگانی یادداشت ها وقتی دیگر به آنها نیاز ندارید سفارشی کردن یادداشت ها با رنگ برای پیدا کردن سریع اضافه کردن یادآوری های مکان و زمان استفاده از یادداشت های خود را از هر نقطه افزودن یک یادداشت به یک چک لیست با اضافه کردن چک باکس

تصاویری از  محیط برنامه

 

Google KeepGoogle KeepGoogle Keep

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Google Keep؛
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 11 مگابايت

نسخه: 3.4.684

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google Keep؛ یادداشت برداری با گوگل کیپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..