تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمجمه موجودات فضایی یا تخته سنگ؟ +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جستجوگران فرازمینی ها با استناد به عکسی که به تازگی توسط مریخ نورد ناسا تهیه شده است ادعای عجیبی را مطرح کرده اند. بنا به ادعای این محققان یک جمجمه متعلق به موجودات فضایی در این عکس دیده می شود. در قسمت بالای  این جمجمه یا سنگ، دو حفره شبیه به حفره کاسه چشم انسان وجود دارد.

همچنین در نزدیکی این محل، یک سنگ یا استخوان دراز شبیه به استخوان پا پیدا شده که عجیب به نظر می رسد. این تصاویر گمانه زنی هایی را درباره حضور فرازمینی ها در گذشته های دور در مریخ را دامن زده است.

گفتنی است؛ طبق روال گذشته هنوز ناسا در خصوص این تصاویر توضیحی ارائه نکرده است.

جمجمه موجودات فضایی یا تخته سنگ؟  جمجمه موجودات فضایی یا تخته سنگ؟  جمجمه موجودات فضایی یا تخته سنگ؟ 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمجمه موجودات فضایی یا تخته سنگ؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..