تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشمولان نظام وظیفه واجد شرایط می‌توانند در وزارت نفت خدمت کنند

مشمولان نظام وظیفه واجد شرایط می‌توانند در وزارت نفت خدمت کنند

جامعه > مشکلات مردم - وزارت نفت اعلام کرده تعدادی از مشمولان خدمت نظام وظیفه را به صورت امریه می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزارت نفت در اطلاعیه ای اعلام کرد:
به اطلاع میرساند سايت وزارت نفت به مدت ده روز ثبت نام امریه صورت مي پذيرد .مشمولانی که در ترم آخر دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و تمایل به گرفتن امریه دارند با مراجعه به سایت وزارت نفت، جهت ثبت نام اولیه اقدام نمایند.
در این اعلامیه آمده است:
از طريق این طرح برخي فارغ التحصيلان دانشگاهي در رشته هاي مورد نياز صنعت نفت و در مقاطع تحصيلي كارشناسي وكارشناسي ارشد جهت گذرانيدن خدمت نظام وظيفه در اين وزارتخانه به كارگرفته مي شوند که هدف آنف تامين بخشي از نيازهاي نيروي انساني شركتهاي تابعه صنعت نفت در مناطق محروم عملياتي و بد آب و هوا است.

56231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشمولان نظام وظیفه واجد شرایط می‌توانند در وزارت نفت خدمت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..