تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 مدال رنگارنگ برای تکواندوکاران کشورمان در روز نخست

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تكواندو، نخستين روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1) با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از صبح امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه مردان نماینده حضور دارد.

در نخستين روز اين رقابت‌ها مبارزات اوزان 54-، 58- و 87- كيلوگرم مردان برگزار شد كه از ایران، مهدي اسحاقي و جعفر خليل زاده (وزن 54- كيلوگرم)، محمدصادقي دهقاني و محمد گودرزي (وزن 58- كيلوگرم) و احمد محمدي و فرشاد قياس‌شندي (وزن 87- كيلوگرم) نمايندگان كشورمان بودند كه موفق به كسب 5 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن 54- كيلوگرم مهدي اسحاقي قهرمان شد و جعفر خليل زاده بر سكوي نايب قهرماني ايستاد. محمدصادق دهقاني در وزن 58- كيلوگرم توانست عنوان قهرماني را كسب كند و محمد گودرزي ديگر نماينده كشورمان در اين وزن با باخت مقابل اسحاقي از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن 87- كيلوگرم احمد محمدي نايب قهرمان شد و فرشاد قياس‌شندي نیز به مدال برنز اين رقابت‌ها رسيد.

فردا (يكشنبه) و در دوم روز اين رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63- و 68- كيلوگرم پيگيري مي‌شود كه مهدي يوسفي، آريان محمدي، سيدحسين احساني و محمد صفايي به عنوان نمايندگان ايران به مصاف رقيبانشان مي‌روند.

هدايت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علي محمد بسحاق و مهدي احمدي به عنوان مربی مي‌باشد.

گفتني است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 مدال رنگارنگ برای تکواندوکاران کشورمان در روز نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..