تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلسم شکنی یاران آزمون با شکست صدرنشین

کد خبر: ۵۱۸۰۹۲

۲۲۹  بازدید

تیم روستوف طلسم پیروزی را پس از تساوی متوالی بدون گل با تحمیل شکست تحقیرآمیز به تیم صدرنشین اسپارتاک مسکو شکست.

خبرگزاری تسنیم: تیم روستوف طلسم پیروزی را پس از تساوی متوالی بدون گل با تحمیل شکست تحقیرآمیز به تیم صدرنشین اسپارتاک مسکو شکست.

 حسا‌س‌ترین دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر روسیه امروز (شنبه) میان تیم‌های روستوف و اسپارتاک مسکو در ورزشگاه شماره 2 المپیک روستوف برگزار شد که با پیروزی 3 بر صفر تیم میزبان پایان یافت. الکساندر بوخاروف، مهاجم 32 ساله روستوفی‌ها که به جای سردار آزمون در ترکیب اصلی قرار گرفته بود در دقایق 23 و 50 گلزنی کرد و الکساندر گاتسکان نیز در دقیقه 45 زننده یکی دیگر از گل‌های روستوف بود. سردار آزمون از دقیقه 61 به جای بوخاروف در ترکیب تیم روستوف قرار گرفت.

تیم روستوف با این پیروزی ارزشمند خانگی سرانجام پس از کسب 5 بازی با نتایج تساوی بدون گل طلسم  را شکست و با 36 امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد. تیم اسپارتاک مسکو نیز همچنان با 54 امتیاز صدرنشین است.

در دیگر دیدار امشب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر روسیه تیم‌های ترک گروژنی و آنژی با در اختیار داشتن میلاد محمدی و سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوشان ایرانی به مصاف هم می‌روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلسم شکنی یاران آزمون با شکست صدرنشین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..