تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح باشگاه استقلال در خصوص جباروف

به گزارش افکارنیوز،

در روزهای گذشته شایعات مختلفی درباره سرور جباروف در رسانه‌ها مطرح شده است که لازم است در این زمینه توضیحی ارائه شود. 
 
 سرور جباروف بعد از بازی با سپاهان و طبق قراردادی که دارد، به جمع بازیکنان استقلال اضافه خواهد شد و هیچ مساله دیگری در این میان مطرح نیست چراکه قرارداد این بازیکن واضح و بدون ابهام است. 
 
گفتنی است با توجه به قرارداد جباروف، هر تصمیمی برای آینده او به باشگاه استقلال مربوط است زیرا این بازیکن تا پایان فصل آینده، با باشگاه استقلال قرارداد رسمی دارد و در طول نیم فصل دوم، با تفاهم باشگاههای استقلال و سپاهان راهی این تیم شد که پس از پایان هفته پایانی لیگ، دوباره بازیکن استقلال خواهد بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح باشگاه استقلال در خصوص جباروف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..