تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از دوربین بدون آینه و فول فریم سونی به قیمت ۴۵۰۰ دلار

رونمایی از دوربین بدون آینه و فول فریم سونی به قیمت ۴۵۰۰ دلار

به گزارش خبرآنلاین، قلب دوربین ای 9 به‌عنوان دوربین فول فریم سنسور 24 مگاپیکسلی آن است که داخل آن حافظه مستقل تعریف‌شده و سرعت خوانش را تا 20 برابر افزایش می‌دهد. بنابراین پرفورمنس دوربین به طرز باورنکردنی بالا می‌رود و مثلاً با فرمت Raw بیش از 241 عکس معادل 362 JPG با سرعت 20 فریم بر ثانیه خروجی می‌دهد.

این دوربین به دلیل داشتن شاتر فوق‌سریع الکترونیکی بدون خاموشی عکس می‌گیرد (مشکل بزرگ در دوربین‌های DSLR) درحالی‌که بدون لِگ زدن 60 فریم بر ثانیه لایو می‌گیرد. سرعت این شاتر 1/32000 ثانیه است.

قابلیت بعدی داشتن فوکوسِ 4D است که 93 درصد از حومه عکس را به‌طور کامل پوشش می‌دهد و با ردیابی اشیاء سرعت فوکوس بالایی دارد.

فرمت غیر فشرده 14 بیتی RAW از دیگر ویژگی‌های ای 9 است که با دوآل اس دی کارت، پورت اترنت برای انتقال فایل روی LAN و جوی استیک برای کنترل AF همراه شده است.

قیمت این دوربین با قابلیت ضبط ویدئویی 4K فول فریم، 4500 دلار تعیین‌شده و از ماه می‌در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.

(دوربین بدون آینه گونه‌ای از دوربین‌های دیجیتال است که برخلاف دوربین تک‌لنزی بازتابی SLR، فاقد آینه و نمایاب اپتیکال یا نوری است.)

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از دوربین بدون آینه و فول فریم سونی به قیمت ۴۵۰۰ دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..