تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان تازه تکواندو در سیاه روزی های بزرگسالان

اوج درخشش تکواندو کاران نوجوان کشورمان در جایی مشخص می شود که آنها توانستند برای نخستین بار عنوان قهرمانی آسیا را در میان کشورهای صاحب نام کسب کنند.

تیم ملی تکواندو پسران کشورمان در هشت دوره قبلی رقابت های آسیایی توانستند هفت بار نایب قهرمان این رقابت ها شوند و یک بار نیز عنوان پنجمی را بدست آورند.

از سوی دیگر هم تیم ملی تکواندو دختران که در نخستین مسابقات آسیایی حضور نداشتند توانستند در هفت دوره دیگر، یک نایب قهرمانی و یک عنوان سومی را از آن خود کند.

پس از ناکامی تیم ملی تکواندو مردان در مسابقات جام جهانی و گرند پری باکو شاهد بحران در این رشته ورزشی پر مدال بودیم که کسب عنوان قهرمانی آسیا در رده نوجوانان روزنه های امید در جامعه تکواندو زنده شد و جان تازه ای بر کالبد تکواندو ایجاد کرد.

اکنون قهرمانی در آسیا می تواند انگیزه تیم ملی بزرگسالان را برای کسب نتایج درخشان در مسابقات کشورهای اسلامی افزایش دهد و تکواندوکاران با روحیه مضاعف به مصاف حریفان قدرتمند خود بروند.

شکست تیم ملی تکواندو مردان در باکو تلنگری برای فدراسیون نشینان بود و همین موضوع باعث شد که مسئولان روی تیم های پایه سرمایه گذاری کرده تا آینده درخشانی را برای تکواندو ترسیم کنند.

سرمایه گذاری بر روی تیم های پایه هم اکنون جواب داده تا نوجوانان کشورمان پس از برگزاری هشت دوره مسابقات قهرمانی آسیا جشن قهرمانی را در قزاقستان بگیرند.

تداوم قهرمانی ها و پیروزی های تکواندوکاران کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا، جام باشگاه های آسیا و مسابقات جام ریاست آفریقا این نوید را به جامعه ورزشی می دهد که تکواندو به روزهای اوج خود بازگشته و می تواند پرچمدار این رشته در آسیا باشد.

مسئولان فدراسیون تکواندو نباید در رویای این موفقیت ها بمانند و اکنون باید برای تداوم پیروزی ها و کسب جایگاه درخشان در مسابقات آسیایی و جهانی بیش از پیش تلاش کنند تا دیگر شاهد ناکامی تکواندوکاران در رقابت های مختلف نباشیم، لازمه این امر نیز حمایت از تیم های پایه است تا پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان داشته باشیم.

گفتنی است که تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا با 9 مدال طلا، سه نقره ویک برنز قهرمان شد. کره جنوبی با 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز بر سكوی نايب قهرماني ايستاد و تایلند با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان سوم را بدست آورد. تيم‌های قزاقستان و فيليپين نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در بخش پسران تیم کره‌جنوبی با 7 مدال طلا، 2 نقره و 99 امتیاز قهرمان شد، تکواندوکاران نوجوان کشورمان با 3 طلا، 2 نقره، یک برنز و 61 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم میزبان (قزاقستان) با یک مدال نقره، 3 برنز و 29 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

تیم ملی تکواندو دختران در بخش تیمی نیز با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و 80 امتیاز با اقتدار در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم تایلند با 2 مدال طلا، 2 نقره و 43 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم کره‌جنوبی که خود را از مدعیان قهرمانی می دانست با یک مدال طلا، 2 نقره، 3 برنز و 42 امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان تازه تکواندو در سیاه روزی های بزرگسالان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..