تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد راه‌اندازی خانه صنایع دستی به سازمان میراث فرهنگی

در اختتامیه مسابقه بزرگ خلاقیت در صنایع دستی معاصر ایران بیان شد؛

پیشنهاد راه‌اندازی خانه صنایع دستی به سازمان میراث فرهنگیبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه بزرگ طراحی و خلاقیت در صنایع دستی معاصر ایران که امروز در خانه هنرمندان برگزار شد؛ رجبی معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان با اشاره به صنایع دستی به عنوان ارزشمندترین بخش تولید ملی اظهار داشت: صنایع دستی واضح‌ترین نماد هنر ملی ما است و مبانی‌ آن با باورهای اجتماعی همه نسل‌ها مطابق است.

وی افزود: شاید وقت آن رسیده باشد که شرایط ارائه بهترین هنرهای کاربردی فراهم شود.

مدیرعامل خانه هنرمندان در بخش دیگری از سخنانش از آمادگی خانه هنرمندان و شورای عالی آن برای برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی خبر داد و بیان داشت: اولویت برای ما صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

رجبی معمار در ادامه به وجود 11 یا 12 انجمن و خانه در خانه هنرمندان از جمله خانه سینما، خانه تئاتر و انجمن شاعران ایران اشاره کرد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد من برای معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این است که زودتر اقدام کنید و یک خانه را به نام خانه صنایع دستی راه بیندازید و یا حداقل انجمنی را به این صنعت اختصاص بدهید.

مدیرعامل خانه هنرمندان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در آینده نمایشگاه بزرگی با موضوع حصیر در خانه هنرمندان برگزار شود.

خبر در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد راه‌اندازی خانه صنایع دستی به سازمان میراث فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..