تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ابتلا به تب کریمه کنگو در سیستان وبلوچستان

افزایش ابتلا به تب کریمه کنگو در سیستان وبلوچستانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میر رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه ستاد سلامت و امنیت غذایی استان با اشاره به مشاهده شدن ابتلا به تب کریمه کنکو از 24 فروردین ماه امسال گفت: براساس آمارها موارد ابتلا به این بیماری رو به افزایش است که ضروری است مردم از شیوه های انتقال آن آگاهی داشته باشند.

میر گفت: بیشتر مبتلایان کارکنان کشتارگاهها و صنف قصابان بوده و یا کسانی که به نحوی با خرد کردن و بسته بندی گوشت سروکار دارند.

در این جلسه جمشید نژاد معاون سیاسی استاندار هم ، لزوم بازدید ، نظارت و نمونه گیری های مکرر ، راه اندازی آزمایشگاه بیماری تب کنگو و افزایش اطلاعات عمومی را از مهمترین اقدامات پیشگیری عنوان کرد. 

رئیس دامپزشکی سیستان و بلوچستان هم با اشاره به اینکه همه کشتارگاههای استان از سیستم پیش سرد برخوردار هستند،گفت: در چند روز گذشته سیستم پیش سرد یکی از کشتارگاههای زاهدان خراب شده بود که هم اکنون دوباره فعال شده است.

حسینی افزود: گزش کنه ، له کردن آن ، تماس با گوشت آلوده به این ویروس و حتی تعرق و تنفس افراد مبتلا از راه های انتقال این بیماری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ابتلا به تب کریمه کنگو در سیستان وبلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..