تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزار زن جوان با تهدید به اسیدپاشی در پراید / عکس

آزار زن جوان با تهدید به اسیدپاشی در پراید / عکس

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از سايت پليس، ۲۴ فروردین امسال خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به مأموران اعلام کرد که توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید و با تهدید چاقو و اسید مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه ششم دادگاه یک کیفری تهران، پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان، گفت: ساعت ۱۵:۳۰ از محل کارم در شهرک غرب به مقصد پل مدیریت، به عنوان مسافر سوار یک پراید شدم. وقتی به پل مدیریت رسیدم، راننده پراید با پرسیدن مقصد نهایی ام در نازی آباد عنوان داشت که قصد رفتن به آنجا را دارد. پس از رسیدن به نازی آباد، راننده پراید بدون آنکه مرا پیاده کند وارد آزادگان شد. اعتراض کردم و خواستم پیاده شوم که راننده مدعی شد مسیر را گم کرده است. پس از آن وارد یک جاده خاکی در محله کریم آباد شد. می خواستم از ماشین پیاده شوم که راننده، درهای ماشین را قفل کرد، یک شیشه قهوه ای به من نشان داد و گفت؛ داخل شیشه اسید است، اگر فریاد بزنی آن را روی صورتت می پاشم. ترسیده بودم و راننده با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی که راننده پراید قصد پیاده کردنم را داشت، توانستم با دوربین گوشی تلفن همراهم از پلاک ماشینش عکس بگیرم.

شاکی در خصوص مشخصات راننده پراید نیز به کارآگاهان گفت: راننده پراید جوانی حدودا ۲۳ ساله، قدبلند، دارای اندام چاق اما با صورت لاغر و با موهای خرمایی رنگ بود.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی، با بهره گیری از پلاک خودرو پراید اطلاع پیدا کردند که خودرو از نظر حقوقی متعلق به یک خانم است اما خودرو در تصرف پسرش به نام مهدی ۲۶ساله قرار دارد.

با شناسایی صددرصدی تصویر مهدی از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه ستارخان - خیابان شادمهر، در ساعت ۹ صبح امروز موفق به دستگیری او شدند.

با دستگیری و انتقال متهم به اداره شانزدهم، در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمین سابقه داری است که پرونده‌ای مشابه دقیقا به همین اتهام را دارد و بنا بر اظهاراتش، در روزهای پایانی اسفند ۹۵ از زندان آزاد شده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت در پوشش مسافرکشی اعتراف و شاکی پرونده نیز در مواجهه حضوری، متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزار زن جوان با تهدید به اسیدپاشی در پراید / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..