تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده بودن مناظره‌های انتخاباتی تا ساعاتی دیگر مشخص می شود

به گزارش افکارنیوز،

جلسه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور نمایندگان پنج تن کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از دقایقی پیش در دفتر معاونت سیاسی صداوسیما آغاز شده است.

در این جلسه حسام‌الدین‌آشنا به نمایندگی از  حجت‌الاسلام حسن روحانی، ذاکری به نمایندگی از محمدباقر قالیباف، میرمحمد حسینی به نمایندگی از مصطفی میرسلیم، توکلی‌زاده به نمایندگی از ابراهیم رئیسی و ابوالقاسم خوش‌رو به نمایندگی از  اسحاق جهانگیری در این جلسه حضور دارند.

چرا دولت روحانی حاضر به پخش زنده مناظرات نشد؟

یادآور می‌شود، سیدمصطفی هاشمی‌طباء تا این لحظه نماینده‌ای برای حضور در این جلسه معرفی نکرده است.

احتمالا در این جلسه درباره تصمیم اخیر کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر پخش نکردن مناظره‌های کاندیداها به صورت زنده تجدیدنظر می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده بودن مناظره‌های انتخاباتی تا ساعاتی دیگر مشخص می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..