تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ناجا در تامین امنیت انتخابات

سردار اشتری در همایش سراسری فرماندهان و روسای ناجا مطرح کرد؛

آمادگی ناجا در تامین امنیت انتخاباتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان و روسای ناجا که امروز (شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: نشست سراسری نیروی انتظامی سالی یک بار برای مرور برنامه های انجام شده و برنامه های سال آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی با حضور در تمام صحنه ها توانسته به وظایف خود عمل کند و برای  برگزاری انتخابات امن و سالم شوراها و ریاست جمهوری هر روز آماده تر می شود و در روزهای گذشته که شورای نگهبان آماده معرفی افراد تایید صلاحیت بود با توجه به پیش بینی خرابکاری‌ها از سوی دشمنان یک آمادگی خوبی داشت که این آمادگی تا روز انتخابات ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با توجه به تاکید مقام معطم رهبری در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا گفت: نیروی انتظامی در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز آمادگی کامل دارد اما نیاز به یک سری قوانین داریم که نامه آن به مجلس ارسال شده است.

سردار اشتری تصریح کرد: در رابطه با اعتبارات ناجا کاستی هایی وجود دارد که البته با مکاتبات انجام شده تغییر در اعتبارات ایجاد شد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ناجا در تامین امنیت انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..