تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص یارانه خرید کتاب به ۳۰ هزار طلبه حوزه‌های علمیه

اختصاص یارانه خرید کتاب به ۳۰ هزار طلبه حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون امیرزاده گفت: بن کارت یک میلیون ریالی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران به طلاب حوزه‌های علمیه اختصاص پیدا کرده که 400 هزار ریال آن از سوی معاونت امور فرهنگی و 600 هزار ریال باقی مانده با مشارکت طلاب حوزه‌های علمیه تامین می‌شود.

او ادامه داد: ثبت‌نام بن‌های طلاب حوزه‌های علمیه قم از تاریخ 31 فروردین ماه آغاز شده و تا سوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، 30 هزار طلبه حوزه‎های علمیه امکان استفاده از این یارانه را دارند.

سخنگوی نمایشگاه با اشاره به بن‌کات‌های اختصاص یافته برای اساتید حوزه افزود: مبلغ این بن کارت‌ها دو میلیون و 500 هزار ریال است که 30 درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی (مبلغ 750هزار ریال) و 70 درصد باقی مانده (یک میلیون و 750 هزار ریال) نیز از سوی اساتید حوزی تامین می‌شود.

او درباره زمان ثبت نام نیز توضیح داد: ثبت نام از اساتید حوزه از تاریخ 5 اردیبهشت ماه آغاز و تا 7 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
امیرزاده با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای بن کارت‌های دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و هیات علمی دانشگاه‌ها اضافه کرد: به طور کلی مبلغ 81 میلیارد ریال اعتبار برای این بخش در نظر گرفته شده است.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص یارانه خرید کتاب به ۳۰ هزار طلبه حوزه‌های علمیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..