تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشابه مجازی برای لاغری و کاهش وزن

ساعت24-یک گروه از دانشجویان در سنگاپور وسیله ای ساخته اند که امکان انتقال حس خوردن برخی مواد غذایی را ممکن می کند.

به گزارش ساعت 24 یکی از مسئولان اجرای این طرح به خبرنگاران گفت این طرح با وسیله ای ساده طعم و مزه نوشابه ای مانند لیموناد را باز سازی می کند و از طریق پالس های الکترونیکی مزه و طعم را به زبان فرد دیگر انتقال می دهد.وی می گوید این امکان می تواند توانایی انتقال تجربیات مشابه را به دوستان و بستگان بدهد و در عین حال می تواند برای کسانی که علاقمند هستند تا کالری کمتری مصرف کنند این امکان را بوجود آورد که بدون خوردن مواد پرکالری و با خوردن آب خالص مزه نوشابه های مانند لیموناد را حس کنند.این تجهیزات در حال حاضر فقط برای انتقال طعم لیموناد ساخته شده است و ممکن است که این طرح را برای برخی مزه های دیگر نیز عملی کرد. سال ها است که پژوهشگران به دنبال انتقال بو و مزه از طریق اینترنت و فضای مجازی هستند و گام های مختلفی دراین زمینه برداشته شده است که این مورد در سنگاپور نیز از جمله این تلاش ها است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشابه مجازی برای لاغری و کاهش وزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..