تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی کودکان کار در محله شاهد/ تسریع در نوسازی بافت فرسوده در محله شیوا

به گزارش افکارنیوز،

 محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله شاهد واقع در منطقه 14 گفت: در حوزه سلامت، احداث بوستان و فضای سبز، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و تخصیص مخازن تفکیک زباله خشک و امحاء حیوانات موذی اعم از موش و ... در سطح محله در دست بررسی است.

*محله شاهد - منطقه 14

وی بیان کرد: احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله، ساماندهی و اصلاح هندسی میدان نبرد و اتصال خیابان قیام جنوبی به پاسدار گمنام ،ساماندهی و اتخاذ تمهیدات ترافیکی در پیچ ورودی خیابان محلاتی به خیابان قیام جنوبی به دلیل پارک خودروهای کسبه بازار و ترمیم  و لکه گیری روکش آسفالت معابر سطح محله به ویژه کوچه های قیام جنوبی و شمالی در حوزه عمران در دستور کار قرار دارد.

*احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در محله شاهد

پیرهادی ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله شاهد نیز مواردی از جمله احداث مجموعه ورزشی چند منظوره ، احداث فضاهای ورزشی، فرهنگی و تفریحی مخصوص بانوان در سطح محله، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی در سطح محله اعم از حضور کودکان کار، اعتیاد، تجهیز ساختمان سرای محله و مساعدت به منظور رنگ آمیزی مدرسه علامه مجلسی در دست پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به درخواست اهالی محله شاهد از نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس خواسته شده جهت ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی نیروی انتظامی حضور پررنگ تری در محل داشته باشد.

*محله شیوا - منطقه 14

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به وضعیت محله شیوا واقع در منطقه 14 گفت: در حوزه سلامت، احداث بوستان و فضای سبز، ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و مقابله با سد معبر به ویژه وانت بارهای فروش میوه، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در راستای تفکیک پسماند های تر و خشک، تأمین روشنایی معابر سطح محله و شستشو، لایروبی و اصلاح انهار در سطح محله در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: طبق پیشنهاد شورایاران در حوزه عمران، احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله به ویژه خیابان شیوا، تمهیداتی ترافیکی و سهولت تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، تعریض و ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺳﺎﺯﻱ ﺷﺒﻜﻪ ﻣﻌﺎﺑﺮ سطح محله به ویژه خیابان شیوا در دست بررسی است.

پیرهادی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله شیوا نیز مواردی از جمله احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره، احداث فضاهای فرهنگی و تفریحی، احداث کتابخانه در سطح محله و تجهیز سالن اجتماعات ساختمان سرای محله در دست پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه با اشاره به اطلاع رسانی  مناسب از امتیازات تشویقی نوسازی بافت فرسوده به منظور تجمیع املاک واقع در بافت فرسوده، گفت: این موضوع به همراه  تسریع در بازسازی  و نوسازی املاک بافت فرسوده با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی کودکان کار در محله شاهد/ تسریع در نوسازی بافت فرسوده در محله شیوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..