تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمس: حضور من در گیتی‌پسند صحت ندارد

کد خبر: ۵۱۷۸۹۹

۵۸  بازدید

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان تأکید کرد هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه گیتی‌پسند اصفهان نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: حسین شمس در خصوص اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم گیتی‌پسند اصفهان در فصل آینده است، اظهار داشت: این صحبت‌ها به هیچ وجه صحت ندارد. من هفته گذشته برای اردوی تیم ملی ناشنوایان در اصفهان حضور داشتم و هیچ صحبتی با مسئولان گیتی‌پسند نداشته‌ام.

وی افزود: من،‌ علیرضا افضل و رضا لک را به دلیل اینکه  سابقه قهرمانی با تیم گیتی‌پسند را در کارنامه دارند‌، لایق‌تر از خودم برای هدایت این تیم می‌دانم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل آینده در لیگ برتر سرمربیگری خواهد کرد یا خیر؟»، تصریح کرد: اگر شرایط مانند فصل گذشته نباشد و من در تله نیفتم و رفاقت را در نظر نگیرم، شاید فصل آینده هدایت تیمی را در لیگ برتر بر عهده داشته باشم.

شمس در مورد اینکه آیا با تیمی مذاکره کرده است یا خیر، گفت: نه فعلاً با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام. من در تاریخ 24 اردیبهشت به عنوان مسئول آنالیز کنفدراسیون آسیا در مسابقات آسیایی حضور خواهم داشت و اگر قرار باشد با تیمی مذاکره کنم باید بعد از اتمام آن مسابقات باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمس: حضور من در گیتی‌پسند صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..