تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه مرغ یارانه‌ای درآستانه ماه رمضان

معاون امور دام وزارت کشاورزی خبر از عرضه گوشت مرغ با قیمت 5 هزار و 700 تومان در آستانه ماه مبارک رمضان داد.

ذخیره‌سازی گوشت مرغ به اندازه‌ی نیاز بازار حسن رکنی در برنامه روی خط خبر در خصوص وضعیت ذخیره سازی و عرضه گوشت مرغ در ماه رمضان اظهار کرد: عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار در آستانه ماه رمضان با قیمت‌های مصوب انجام خواهد شد. وی افزود: دولت برای عرضه مرغ در ماه رمضان یارانه درنظر گرفته است و با این وجود هرکیلو مرغ تنظیم بازاری با قیمت 5 هزار و 300 تومان در سردخانه عرضه می‌شود و با قیمت 5 هزار و 700 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

معاون امور دام وزارت کشاورزی با بیان اینکه یارانه درنضرگرفته شده از سوی دولت برای هرکیلو مرغ هزار و 400 تا هزار و 500 تومان خواهد بود گفت: با درنظر گرفتن یارانه، مرغ با قیمت مناسب به دست مصرف کننده خواهد رسید و برای تامین نیاز بازار مشکلی وجود نخواهد داشت.

رکنی در ادامه افزود: به واسطه آمادگی لازم برای عرضه گوشت مرغ در ماه رمضان و ذخیره سازی کافی، هیچ محدودیتی برای عرضه و توزیع مرغ در استان‌های مختلف نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر گلایه مرغ‌‌داران از قیمت جوجه یک روزه خاطرنشان کرد: مذاکراتی با شرکت‌های خصوصی صورت گرفته تا مشکلات در تنظیم قیمت جوجه ی روزه برطرف شود و شرایط مناسب برای تولیدکننده را فراهم کند.

معاون امور دام وزارت کشاورزی در انتها به بحث نهاده‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در تامین نهاده‌ها دغدغه‌ای وجود ندارد و در تامین نیاز بازار مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه مرغ یارانه‌ای درآستانه ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..