تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل بحران کمبود دارویى با صرفه جویى ٢ هزار میلیاردى/ یک قوطى شیرخشک بیماران متابولیک یک میلیون هزینه دارد

حل بحران کمبود دارویى با صرفه جویى ٢ هزار میلیاردى/ یک قوطى شیرخشک بیماران متابولیک یک میلیون هزینه داردبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم رونمایى از سامانه برنامه ریزى تامین تا تحویل فرآورده‌هاى ویژه متابولیک و شیرخشک‌هاى رژیمى با بیان اینکه در روزشمار هفته سلامت امروز به برنامه هاى سازمان غذا و دارو اختصاص یافته است، با تسلیت شهادت امام کاظم(ع) اظهار داشت: ادب، احترام و کرامت انسانى مخصوص مکتب اهل بیت است و ما باید میراث‎دار آن باشیم؛ برنامه امروز ما تکریم انسان‌هایى بود که بر اساس قضا و قدر الهى گرفتار بیمارى به نام متابولیک شدند و بیشتر آن‌ها کودک بوده و خودشان در ایجاد آن نقش نداشتند.

وى ادامه داد: امروز خوشحالیم که بگوییم کلیه اقدامات لازم براى بیماران متابولیک نسخه پیچى، ارسال و تحویل فرآورده‌هاى مورد نیاز به صورت الکترونیک انجام مى‌شود.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: رونمایى و ارائه دستاوردهاى غذا و دارو زمانى انجام مى‌شود که کار به مرحله نهایی رسیده و اجرایی شده باشد و خدمت مورد نظر به مردم ارائه گردد، اکنون در روز رونمایی از سامانه حامى بر این اساس هزار نسخه الکترونیک از فرآورده‌هاى مورد نیاز بیماران متابولیک ثبت شده است.

دیناروند با بیان اینکه به غذاى مورد نیاز بیماران متابولیک شیرخشک گفته مى شود، افزود: یک قوطى شیرخشک بیماران متابولیک یک میلیون هزینه دارد و ما توانستیم این قوطى شیرخشک را به سهولت در اختیار بیماران قرار دهیم.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل بحران کمبود دارویى با صرفه جویى ٢ هزار میلیاردى/ یک قوطى شیرخشک بیماران متابولیک یک میلیون هزینه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..