تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود کمتر از انتظار برای «ای بَی» در فصل دوم ۲۰۱۷

سود کمتر از انتظار برای «ای بَی» در فصل دوم ۲۰۱۷

فناوری اطلاعات > اینترنت - سهام کمپانی تجارت الکترونیک ای بَی / eBay پس از اعلام سود کمتر از انتظار با کاهش 4.5 درصدی مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران بزرگترین سایت فروش کالاهای دست دوم می‌گویند بین 43 تا 45 سنت سود به ازای هر سهم در انتظار سهامداران است. پیش‌تر رقم 47 سنت پیش‌بینی‌شده بود که درست از آب درنیامد.

در فصل اول سال مالی 2017 منتهی به 31 مارس، کاربران این سایت توانستند 20.95 میلیارد دلار کالا معامله کنند که این رقم 2.4 درصد رشد را نشان می‌دهد. این رقم در پیش‌بینی‌ها حدود 21.06 میلیارد دلار بود.

کارشناسان می‌گویند آمازون توانسته است فروش‌ها در «ای بَی» را تحت تأثیر قرار دهد و تنوع پلتفرم‌ها در آن باعث رشد و توسعه آمازون به ضرر «ای بی» شده است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود کمتر از انتظار برای «ای بَی» در فصل دوم ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..