تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سریال تلویزیونی «پروانه» از شبکه افق

 
این سریال که پیش از این در 18 قسمت از شبکه سوم سیما پخش شده بود، روایتگر مقطعی از فعالیت سازمان مجاهدین خلق در سال‌های دهه ۵۰ و تغییر گرایش در میان برخی اعضای آن است.
 
داستان فیلم مربوط به اواخر دهه 50 است، جوانی که در آن سال‌ها با گروهی مبارز همراه و دچار حوادث مختلفی می‌شود.
 
جلیل سامان کارگردانی سریال «پروانه» را بر عهده داشته و از بازیگران آن می توان به حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، شهرام عبدلی، سپیده خداوردی، سارا بهرامی، الهام چرخنده و متین ستوده اشاره کرد.
 
منصور سهراب پور تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی است و فرید سعادتمند برای آن موسیقی ساخته است.
 
«پروانه» از این پس شنبه تا چهارشنبه ساعت 23:30 روی آنتن شبکه افق می رود و تکرار آن هم ساعت های 9:30 و 14:30 روز بعد پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سریال تلویزیونی «پروانه» از شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..