تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیل گیتس: کودکان من تا ۱۴ سالگی دست به تلفن همراه نزدند

بیل گیتس: کودکان من تا ۱۴ سالگی دست به تلفن همراه نزدند

اما به نظر می‌رسد بنیان گذار مایکروسافت رویکرد دیگری داشته باشد، بیل گیتس در مصاحبه‌ها با مجله میرور گفته به کودکانش تا سن ۱۴ سالگی اجازه استفاده از تلفن همراه را نداده است.

بیل گیتس می‌گوید فرزندانش مشابه هم نسل‌هایشان به او شکایت می‌کردند که می‌خواهند با تلفن همراه کار کنند اما او زیر بار نمی‌رفت.

او سه فرزند دارد که هر سه هم اکنون بیش از ۱۴ سال سن دارند، حالا مشخصاً این امکان برای آنها فراهم است تا وارد دنیای تکنولوژی شوند اما انگار آنها همچنان آزاد به انتخاب نوع تلفن همراه نیستند، همچنین همسر بیل گیتس از سال ۲۰۱۰ اجازه ورود محصولات اپل به خانه‌شان را نمی‌دهد.

البته بیل گیتس در سال ۲۰۱۳ گفته بود فرزندانش علاقه‌ای به خرید محصولات اپل ندارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیل گیتس: کودکان من تا ۱۴ سالگی دست به تلفن همراه نزدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..