تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برق گرفتگی بلای جان 30 هوادار منچستر یونایتد شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 30 تن از طرفداران تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس در منطقه " کالابار "  نیجریه در اثر برق گرفتگی کشته و مجروح شدند. بنا به گفته یکی از خبرنگاران محلی سقوط یک کابل برق فشار قوی بر روی این کلبه فلزی علت این حادثه تلخ بوده است. این حادثه زمانی رخ داد که این افراد در یک کلبه فلزی مشغول تماشای بازی فوتبال منچستر یونایتد و اندرلشت بلژیک از سری مسابقات لیگ قهرمانی اروپا بودند. تاکنون پلیس نیجریه مرگ 7 نفر را در این حادثه تایید کرده و حال سایر مجروحان وخیم گزارش شده است. برق گرفتگی بلای جان 30 هوادار منچستر یونایتد شد + تصاویر 

یکی از شاهدان عینی در خصوص این حادثه گفت : " ناگهان صدای مهیبی شنیدم. بلافاصله به بیرون رفتم و دیدم یک کابل برق فشار قوی روی کلبه افتاده است. ای کاش برای تماشای بازی به آنجا نمی رفتیم. صحنه وحشتناکی بود. من هم ممکن بود الان مرده باشم. باورم نمی شد دوستانم که تا همین چند دقیقه پیش از این حادثه با آنها مشغول صحبت و خنده بودم مرده باشند. واقعا دنیای پوچی است."

برق گرفتگی بلای جان 30 هوادار منچستر یونایتد شد + تصاویر 

همچنین این حادثه تلخ واکنش فیفا و باشگاه فوتبال منچستر یونایتد انگلیس را به همراه داشت. باشگاه منچستریونایتد در صفحه  توئیتر خود با غم انگیز دانستن این حادثه نوشت : " ما با خانواده تو دوستان تعدادی از طرفدارانمان که در یک حادثه غم انگیز در کالابار نیجریه جانشان را از دست دادند ابراز همدردی می کنیم."

برق گرفتگی بلای جان 30 هوادار منچستر یونایتد شد + تصاویر 


 

همچنین فیفا نیز در توئیتی در واکنش به این حادثه نوشت : " فیفا عمیقا از مرگ تعدادی از طرفداران فوتبال در کالابار نیجریه متاثر شد. همدردی خود را با خانواده و دوستان قربانیان این حادثه تلخ ابراز می کنیم.

برق گرفتگی بلای جان 30 هوادار منچستر یونایتد شد + تصاویر 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برق گرفتگی بلای جان 30 هوادار منچستر یونایتد شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..