تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلاتی که شما مطرح کردید؛چرا یارانه بازنشستگان قطع شده است

مشکلاتی که شما مطرح کردید؛چرا یارانه بازنشستگان قطع شده است

جامعه > مشکلات مردم - کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آمده است:

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

میدان بهمن خیابان دشت آزادگان جنوبی پایین تر از شهرداری منطقه 16 محل تردد و خرید شهروندان فراوانی است . متاسفانه در این میدان تره بار، بدلیل مشکلات فراوان در وضعیت فاضلاب، شاهد گرفتگی دائم کانالهای فاضلاب و پس زدگی و جاری شدن فاضلاب در سطح داخل میدان هستیم . این موضوع نه تنها سلامت شهروندان و مشتریان را بطور جدی تهدید می کند، بلکه بدلیل فروش گوشت و مرغ وسایر محصولات در این میدان، امکان انتقال انواع بیماریها بطور مستقیم از فاضلاب وجود دارد .با تشکر

2

نظام وظیفه

- لطفاپیگیر کسر خدمت های جدید که مطرح شده بشوید.

- با سلام و خسته نباشید لطفا پیگیری کنید اگر قانون مصوب کرده که فرزندان شهید و جانباز و ایثارگر در ادارات دولتی استخدام رسمی شوند چرا دولت از تمام ادارات و سازمانها اسامی فرزندان شهید و جانباز و ایثارگر همراه با قرارداد را درخواست نمیکند تا حق این افراد ضایع نشود . حتما باید خود پرسنل بروند دیوان عدالت اداری شکایت کنند بعد دیوان عدالت اداری برای اون نهاد نامه ارسال کند و با ارسال اولین نامه که نهاد اسم و مشخصات شاکی را مطلع شود تازه می شود.

3

اقتصاد

- باسلام اراضی ملی که دراطراف بعضی از روستاها وجود دارد که درحال حاضر درمحدوده طرح هادی روستا قرارگرفته وبا توجه به اینکه بنیاد مسکن پروانه ساختمان صادر کرده وساخت وساز آن را بلامانع اعلام کرده وحتی وام ساختمان هم داده ولی منابع طبیعی شاکی شده وحکم محکومیت هم گرفته حال تکلیف روستایی بیچاره که با بدبختی وقرض  و وام مبادرت به ساخت کرده چیست چرا بین ادارات دولتی هماهنگی لازم وجود ندارد وچه کسی جوابگو ی این عدم هماهنگی که برای یک خانواده روستایی ضرری غیرقابل جبران است است.

- با سلام مشکلات من این است که یارانه بازنشسته حداقل بگیر را قطع کردید جواب نمی دید که چرا قطع شده است.

- من چندسال ازشهرستان به روستا رفتم وبیمه روستایی گرفتم دراستان کرمان شهرستان بردسیر بیمارستان روستايیان را ازساعت 8شب به بعد پذیرش می کنند درغیراینصورت باید همه هزینه ها آزاد حساب بشه اگه یک روستایی درروزنیازبه بستری داشته باشد هزینه پرداخت نداشته باشد تکلیف چیست.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلاتی که شما مطرح کردید؛چرا یارانه بازنشستگان قطع شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..